Egyptian newspaper banned for claiming actors were gay

Published: October 8, 2009

Egyptian newspaper banned for claiming actors were gay

An Egyptian newspaper has been banned for claiming that three high-profile actors were gay.

The weekly independent Al Balagh Al Gadid claimed that Nour El Sherif, Khaled Aboul Naga and Hamdi El Wazir were questioned by police for allegedly being part of a gay prostitution ring.

Leave a Reply